Raporty 2021
-
Raport z badania społecznego zapotrzebowania na usługi powszechne
30 listopada 2021
Jaka jest opinia Polaków na temat potrzeb osób i instytucji korzystających z usług pocztowych? Jak oceniano sposób wypełniania przez operatora wyznaczonego obowiązku zapewnienia dostępności i jakości usług powszechnych?
-
Raport NSKPI za Q3 2021
25 listopada 2021
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za trzeci kwartał 2021 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w III kwartale 2021 r.
06 października 2021
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych i ruchomych w III kwartale 2021 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych.
-
Raport NSKPI za Q2 2021
03 sierpnia 2021
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2021 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w II kwartale 2021 r.
06 lipca 2021
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych i ruchomych w II kwartale 2021 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych.
-
Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego za 2020 rok
30 czerwca 2021
Przedstawiamy raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2020 r.