Raporty 2024
-
Raport z kontroli dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych
16 grudnia 2024
Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności Biur Obsługi Klienta (BOK) przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
-
Raport NSKPI za Q3 2024
28 listopada 2024
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za trzeci kwartał 2024 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w III kwartale 2024
07 października 2024
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2024 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).
-
Raport NSKPI za Q2 2024
07 sierpnia 2024
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2024 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w II kwartale 2024 r.
03 lipca 2024
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2024 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).
-
Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2023 roku
28 czerwca 2024
Jak wyglądał rynek telekomunikacyjny w 2023 roku? Zapraszamy do lektury naszego raportu.