Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Raport NSKPI za Q2 2024

Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL)
za drugi kwartał 2024 r.

W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.

Ocena poziomu jakości świadczonych usług:

W drugim kwartale 2024 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w kwietniu w odniesieniu do wskaźnika LLU2 („Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień”), w czerwcu w odniesieniu do wskaźnika UI9 („Terminowość realizacji zamówień na zmianę prędkości usług szerokopasmowych”), w kwietniu i w maju w odniesieniu do wskaźników: LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) i LLU4 („Liczba awarii na 100 usług LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźników:
UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”)
i UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).
Pozostałe wartości były prawidłowe

Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:

W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.

Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.

Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Iwona Mazur-Żmuda
Osoba publikująca informację: Wojciech Gunia
Data publikacji: 07.08.2024 10:15