Raport NSKPI za Q2 2024
07 sierpnia 2024
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL)
za drugi kwartał 2024 r.
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W drugim kwartale 2024 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w kwietniu w odniesieniu do wskaźnika LLU2 („Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień”), w czerwcu w odniesieniu do wskaźnika UI9 („Terminowość realizacji zamówień na zmianę prędkości usług szerokopasmowych”), w kwietniu i w maju w odniesieniu do wskaźników: LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) i LLU4 („Liczba awarii na 100 usług LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźników:
UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”)
i UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).
Pozostałe wartości były prawidłowe
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Wojciech Gunia |
Data publikacji: | 07.08.2024 10:15 |