Raport z badania społecznego zapotrzebowania na usługi powszechne
30 listopada 2021
Jaka jest opinia Polaków na temat potrzeb osób i instytucji korzystających z usług pocztowych? Jak oceniano sposób wypełniania przez operatora wyznaczonego obowiązku zapewnienia dostępności i jakości usług powszechnych?
W Raporcie przedstawione są modele i schematy korzystania z najpopularniejszych usług pocztowych, parametry jakościowe usług pocztowych oraz ocenę operatora wyznaczonego.
Raport został uzupełniony o dane uzyskane podczas kontroli Poczty Polskiej w zakresie zapewnienia dostępu do usług osobom z niepełnosprawnościami oraz rozpatrywania reklamacji usług powszechnych. Podsumowano badania opinii publicznej dotyczące znajomości i korzystania z nowoczesnych usług, tzw. e-usług.
Badanie zostało przeprowadzane na zlecenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej w celu poznanie opinii na temat potrzeb osób i instytucji korzystających z usług pocztowych.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Magdalena Sławińska |
Osoba publikująca informację: | Monika Bednarska-Radecka |
Data publikacji: | 30.11.2021 11:10 |