Raporty 2024
- 
								Raport z kontroli dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych w 2024 r.16 grudnia 2024 Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności Biur Obsługi Klienta (BOK) przedsiębiorców telekomunikacyjnych. 
- 
								Raport NSKPI za Q3 202428 listopada 2024 Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za trzeci kwartał 2024 r. 
- 
								Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w III kwartale 202407 października 2024 Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2024 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD). 
- 
								Raport NSKPI za Q2 202407 sierpnia 2024 Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2024 r. 
- 
								Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w II kwartale 2024 r.03 lipca 2024 Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2024 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD). 
- 
								Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2023 roku28 czerwca 2024 Jak wyglądał rynek telekomunikacyjny w 2023 roku? Zapraszamy do lektury naszego raportu. 
 
															