Raporty 2023
-
Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2023
22 grudnia 2023
Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności Biur Obsługi Klienta (BOK) przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
-
Raport NSKPI za Q3 2023
10 listopada 2023
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za trzeci kwartał 2023 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty z przenoszenia numerów w III kwartale 2023
09 października 2023
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w III kwartale 2023 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).
-
Raport NSKPI Q2 2023
04 sierpnia 2023
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2023 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty z przenoszenia numerów w II kwartale 2023
17 lipca 2023
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2023 roku.
-
Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego za 2022 rok
30 czerwca 2023
Przedstawiamy raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2022 roku