Raport NSKPI Q2 2023
04 sierpnia 2023
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2023 r.
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W drugim kwartale 2023 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w czerwcu, w odniesieniu do wskaźnika UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) i UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźnika LLU2 („Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień LLU”). Pozostałe wartości były prawidłowe.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Monika Bednarska |
Data publikacji: | 04.08.2023 14:25 |