Raporty 2022
-
Raport dostępności BOK 2022
12 grudnia 2022
Zapraszamy do zapoznania się z raportem dot. dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych za rok 2022 wraz z podsumowaniem.
-
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za trzeci kwartał 2022 r.
02 grudnia 2022
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w III kwartale 2022 r.
06 października 2022
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w III kwartale 2022 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).
-
Raport NSKPI Q2 2022
09 sierpnia 2022
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za drugi kwartał 2022 r.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w II Q 2022
06 lipca 2022
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych i ruchomych w II kwartale 2022 roku, z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych.
-
Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2021 r.
30 czerwca 2022
Przedstawiamy raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2021 r.