Raporty 2025
-
Raport z badania społecznego zapotrzebowania na usługi powszechne
09 września 2025
Jaka jest opinia Polaków na temat potrzeb osób i instytucji korzystających z usług pocztowych? Jak oceniano sposób wypełniania przez operatora wyznaczonego obowiązku zapewnienia dostępności i jakości usług powszechnych?
-
Raport NSKPI za Q1 i Q2 2025
08 sierpnia 2025
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za pierwszy i drugi kwartał 2025 r.
-
Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych - lipiec 2025 r.
17 lipca 2025
Zapraszamy do lektury najnowszego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczącego dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
-
Prezes UKE udostępnia raporty przenoszenia numerów w II kwartale 2025
04 lipca 2025
Zapraszamy do zapoznania się z raportami przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych (FNP) i ruchomych (MNP) w II kwartale 2025 roku z wykorzystaniem zarządzanego przez Prezesa UKE systemu Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD).
-
Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w 2024 roku
30 czerwca 2025
Jak wyglądał rynek telekomunikacyjny w 2024 roku? Zapraszamy do lektury naszego raportu.
-
Raport Prezesa UKE z badań czasu przebiegu przesyłek pocztowych
30 maja 2025
Zapraszamy do zapoznania się z Raportem z badań czasu przebiegu przesyłek pocztowych uzyskanego w zakresie usług powszechnych w obrocie krajowym za rok 2024.