Zapytanie ofertowe - sprawa numer: BA.WZP.26.5.12.2021
05 maja 2021
Zapytanie ofertowe na „Przeprowadzenie badania jakości obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami w Centrali UKE oraz w dwóch wybranych Delegaturach UKE metodą Mystery Client (Metodą Tajemniczego Klienta)”, zgodnie z treścią, opisem, zakresem i wymaganiami wskazanymi w zapytaniu ofertowym - sprawa numer: BA.WZP.26.5.12.2021
Termin składania ofert:
Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego. Ofertę wraz z Załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego należy przesłać w formie dokumentu elektronicznego:
- skanu podpisanego własnoręcznym podpisem(ami) przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy lub
- podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę(osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy,
do Urzędu Komunikacji Elektronicznej, drogą elektroniczną na adres e-mail: lub do 19 maja 2021 r. do godz. 14:00.
Szczegóły w poniżej załączonych plikach.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Jamróz |
Osoba publikująca informację: | Michał Sobczak |
Osoba modyfikująca informację: | Michał Sobczak |
Data publikacji: | 05.05.2021 14:20 |
Data ostatniej modyfikacji: | 05.05.2021 14:26 |