Ogłoszenie o zamówieniu – numer sprawy: BA.WZP.26.10.2021
15 marca 2021
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na „Opracowanie dokumentacji związanej z wdrażaną publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego wraz ze wsparciem merytorycznym w zakresie kontroli oraz przeprowadzenie szkoleń” - numer sprawy: BA.WZP.26.10.2021.
Sposób i termin złożenia ofert.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 25/03/2021 r. do godz. 10:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, w pokoju nr 08.21 (Sala Konferencyjna) w dniu 25/03/2021 r. o godz. 11:00.
Szczegóły w poniżej zamieszczonych plikach.
Uwaga! W razie powstania jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wersją edytowalną Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), a wersją PDF, decydujące znaczenie ma wersja w formacie PDF.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Jamróz |
Osoba publikująca informację: | Michał Sobczak |
Data publikacji: | 15.03.2021 17:15 |