Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Ogłoszenie o zamówieniu – numer sprawy: BA.WZP.26.10.2021

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na Opracowanie dokumentacji związanej z wdrażaną publiczną usługą rejestrowanego doręczenia elektronicznego wraz ze wsparciem merytorycznym w zakresie kontroli oraz przeprowadzenie szkoleń  -  numer sprawy: BA.WZP.26.10.2021.

Sposób i termin złożenia ofert.

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na  ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 25/03/2021 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, w pokoju nr 08.21 (Sala Konferencyjna)  w dniu 25/03/2021 r. o godz. 11:00.

Szczegóły w poniżej zamieszczonych plikach.

Uwaga! W razie powstania jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wersją edytowalną Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w skrócie SIWZ), a wersją PDF, decydujące znaczenie ma wersja w formacie PDF.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Barbara Jamróz
Osoba publikująca informację: Michał Sobczak
Data publikacji: 15.03.2021 17:15