Środki odwoławcze / Remedies
Środki odwoławcze
I. Odwołanie od decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Strona niezadowolona z decyzji może:
- zwrócić się, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, albo
- za pośrednictwem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji, wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
II. Odwołanie od postanowień Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej
Strona niezadowolona z postanowienia (od którego służy zażalenie) może:
- zwrócić się, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia, do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, albo
- za pośrednictwem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w terminie 30 dni od dnia doręczenia postanowienia, wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Strona niezadowolona z postanowienia (od którego nie przysługuje zażalenie) może je zaskarżyć jedynie łącznie z decyzją kończącą postępowanie, w ramach którego postanowienie jest wydane.
Remedies
I. Appeal against the decision of the President of the Office of Electronic Communications
A party dissatisfied with the decision may:
- apply, within 14 days from the date of delivery of the decision, to the President of the Office of Electronic Communications requesting a re-examination of the case, or
- via the President of the Office of Electronic Communications, within 30 days from the date of delivery of the decision, lodge a complaint to the Voivodeship Administrative Court in Warsaw.
II. Appeal against the resolutions of the President of the Office of Electronic Communications
A party dissatisfied with the resolution (which is subject to complaint) may:
- apply, within 7 days from the date of delivery of the resolution, to the President of the Office of Electronic Communications requesting a re-examination of the case, or
- via the President of the Office of Electronic Communications, within 30 days from the date of delivery of the resolution, lodge a complaint to the Voivodeship Administrative Court in Warsaw.
A party dissatisfied with the resolution (which is not subject to complaint) may challenge it only together with the decision terminating the proceedings under which the resolution is issued.
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
| Osoba odpowiedzialna: | Marcin Dec |
| Osoba publikująca informację: | Wojciech Gunia |
| Osoba modyfikująca informację: | Tomasz Hupało |
| Data publikacji: | 20.03.2020 09:21 |
| Data ostatniej modyfikacji: | 06.04.2020 16:13 |