Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2019
23 grudnia 2019
Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności biur obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
Kontrola została przeprowadzona w okresie od 30 września do 11 października 2019 roku na terenie całego kraju i miała na celu weryfikację przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 464).
Tegoroczna kontrola została przeprowadzona w salonach największych ogólnokrajowych operatorów telefonii mobilnej:
- Orange Polska S.A.,
- P4 sp. z o.o.,
- Polkomtel sp. z o.o.,
- T-Mobile Polska S.A.
Ocenie została poddana dostępność architektoniczna BOKów oraz zakres i jakość świadczonych w nich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami.
W załączonym pliku przedstawiamy szczegółowe wyniki kontroli.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba publikująca informację: | Tomasz Hupało |
Data publikacji: | 23.12.2019 11:20 |