Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2019

Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności biur obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

Kontrola została przeprowadzona w okresie od 30 września do 11 października 2019 roku na terenie całego kraju i miała na celu weryfikację przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 464).

Tegoroczna kontrola została przeprowadzona w salonach największych ogólnokrajowych operatorów telefonii mobilnej:

  • Orange Polska S.A.,
  • P4 sp. z o.o.,
  • Polkomtel sp. z o.o.,
  • T-Mobile Polska S.A.

Ocenie została poddana dostępność architektoniczna BOKów oraz zakres i jakość świadczonych w nich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami.

W załączonym pliku przedstawiamy szczegółowe wyniki kontroli.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba publikująca informację: Tomasz Hupało
Data publikacji: 23.12.2019 11:20