Proces rekrutacji
Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) jest centralnym urzędem administracji rządowej, w którym zasady rekrutacji regulują przepisy ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1559).
Każdy obywatel ma prawo do informacji o wolnych stanowiskach pracy w służbie cywilnej, a nabór do służby cywilnej jest otwarty oraz konkurencyjny.
Zasada otwartego naboru oznacza powszechność, jawność i równość ubiegania się o zatrudnienie w służbie cywilnej.
Zasada konkurencyjnego naboru oznacza, że w drodze przejrzystej i obiektywnej procedury zostaje wyłoniony kandydat najlepiej spełniający wymagania określone w ogłoszeniu.
Ogłoszenia o wolnych stanowiskach pracy w UKE są dostępne na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej UKE oraz na stronie internetowej Departamentu Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
W ogłoszeniu o wolnym stanowisku pracy znajdują się między innymi:
- zakres zadań,
- wymagania,
- wykaz dokumentów i oświadczeń niezbędnych oraz dodotakowych,
- miejsce i termin składania dokumentów:
- na adres pocztowy UKE
- za pomocą Platformy Usług Elektronicznych
- pocztą elektroniczną na adres: .
W UKE podczas naborów stosujemy następujące metody i techniki, które są dobierane każdorazowo do poszczególnych naborów:
- sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych,
- test wiedzy,
- test językowy,
- zadanie praktyczne,
- test kompetencyjny,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowych informacji udzielamy telefonicznie lub drogą elektroniczną:
- tel.: 22 53 49 489, 22 53 49 227, 22 53 49 124
- e-mail: .
Informacja o ochronie danych osobowych: (link do dokumentu)
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba publikująca informację: | Maciej Pietrzykowski |
Data publikacji: | 09.01.2020 10:33 |