Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Zapotrzebowanie Polaków na usługi pocztowe

Jakie jest zapotrzebowanie społeczne na usługi powszechne? Jak operator wyznaczony wypełnia obowiązki dotyczące dostępności i jakości? Przeprowadziliśmy wnikliwe, szeroko zakrojone badanie całokształtu usług pocztowych. Zapraszamy do lektury jego wyników.

Badanie objęło zarówno użytkowników indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Oprócz zapotrzebowania na usługi powszechne, zbadaliśmy także inne zagadnienia związane ze świadczeniem usług pocztowych. Dzięki temu mogliśmy ocenić funkcjonowanie rynku, a także zbadać pozycję operatorów oraz oczekiwania użytkowników.

W raporcie przedstawiliśmy modele i schematy korzystania z najpopularniejszych usług pocztowych oraz różne aspekty ich świadczenia. Ponadto przedstawiliśmy wyniki badań dotyczących innych parametrów jakościowych oraz ocenę Poczty Polskiej.

Raport uzupełniliśmy o dane uzyskane podczas kontroli operatora wyznaczonego w zakresie zapewnienia osobom niepełnosprawnym dostępu do świadczonych usług powszechnych oraz rozpatrywania reklamacji. Ujęliśmy w nim również rezultaty badania czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym, a także badania opinii publicznej w zakresie e-usług.

To bardzo ważny raport. Podczas prac nad nim poznaliśmy dokładnie zapotrzebowania Polaków na usługi pocztowe. Przy okazji poprzednich raportów udało nam się zdefiniować oczekiwania branży, zaś teraz będziemy mogli lepiej zrozumieć klientów – mówi Karol Krzywicki, zastępca Prezesa UKE ds. pocztowych.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba publikująca informację: Jakub Słodki
Osoba modyfikująca informację: Jakub Słodki
Data publikacji: 22.08.2017 09:55
Data ostatniej modyfikacji: 24.04.2018 12:27