Raport NSKPI za Q1 i Q2 2025
08 sierpnia 2025
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za pierwszy i drugi kwartał 2025 r.
W prezentowanych raportach określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W pierwszym kwartale 2025 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w styczniu w odniesieniu do wskaźników UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) i UI6 („Względny czas naprawy zwykłych awarii internetowych usług szerokopasmowych”), w marcu
w odniesieniu do wskaźnika LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).
W drugim kwartale 2025 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w kwietniu w odniesieniu do wskaźników UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) i UI9 („Terminowość realizacji zamówień na zmianę prędkości usług szerokopasmowych”), w maju i czerwcu w odniesieniu do wskaźnika LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach
w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”) i LLU4 („Liczba awarii na 100 usług LLU”).
Pozostałe wartości były prawidłowe.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem (w pierwszym i drugim kwartałach 2025 r.) przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanych kwartałów - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanych kwartałów - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Klaudia Kieliszczyk |
Data publikacji: | 08.08.2025 13:40 |