Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Raport NSKPI za Q1 i Q2 2025

Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za pierwszy i drugi kwartał 2025 r.

W prezentowanych raportach określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.

Ocena poziomu jakości świadczonych usług:

W pierwszym kwartale 2025 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w styczniu w odniesieniu do wskaźników UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) i UI6 („Względny czas naprawy zwykłych awarii internetowych usług szerokopasmowych”), w marcu
w odniesieniu do wskaźnika LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”).

W drugim kwartale 2025 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w kwietniu w odniesieniu do wskaźników UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”) i UI9 („Terminowość realizacji zamówień na zmianę prędkości usług szerokopasmowych”), w maju i czerwcu w odniesieniu do wskaźnika LLU3 („Terminowość naprawy awarii LLU”) oraz we wszystkich trzech miesiącach
w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”) i LLU4 („Liczba awarii na 100 usług LLU”).
Pozostałe wartości były prawidłowe.

Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:

W okresie objętym badaniem (w pierwszym i drugim kwartałach 2025 r.) przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.

Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanych kwartałów - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.

Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanych kwartałów - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.


 

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Iwona Mazur-Żmuda
Osoba publikująca informację: Klaudia Kieliszczyk
Data publikacji: 08.08.2025 13:40