Raport NSKPI za Q1 2024
23 maja 2024
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. za pierwszy kwartał 2024 r.
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W pierwszym kwartale 2024 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług „zapaliło się” w marcu w odniesieniu do wskaźnika UI5 („Terminowość naprawy awarii internetowych usług szerokopasmowych”) oraz we wszystkich trzech miesiącach
w odniesieniu do wskaźników UI1 („Terminowość dostarczania/migracji internetowych usług szerokopasmowych”), LLU2 („Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień”) i LLU4 („Liczba awarii na 100 usług LLU”).
Pozostałe wartości były prawidłowe.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki należy uznać za pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Klaudia Kieliszczyk |
Data publikacji: | 23.05.2024 12:35 |