Raport NSKPI za Q1 2021
17 maja 2021
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za pierwszy kwartał 2021 r.
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W pierwszym kwartale 2021 r. czerwone światło „zapaliło się” w odniesieniu do wskaźnika LLU2 (Liczba odrzutów technicznych na 100 zamówień LLU), w styczniu i lutym oraz do wskaźnika LLU4 (Liczba awarii na 100 usług LLU), we wszystkich trzech miesiącach.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Porównanie poziomu jakości usług pomiędzy operatorami alternatywnymi:
Żaden ze wskaźników zagregowanych nie wskazuje na działania dyskryminacyjne OPL względem któregokolwiek z uczestników rynku.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Przemysław Poznański |
Osoba modyfikująca informację: | Przemysław Poznański |
Data publikacji: | 17.05.2021 13:40 |
Data ostatniej modyfikacji: | 17.05.2021 13:45 |