Wyniki konsultacji Raportu o usłudze powszechnej
13 marca 2014

Informacja na temat konsultacji Raportu o usłudze powszechnej, dotyczącego stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodzących w skład tej usługi.
W dniach 29 stycznia 2014 r. – 28  lutego 2014 r. Prezes Urzędu Komunikacji  Elektronicznej przeprowadził – zgodnie z art. 81a ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne -- postępowanie konsultacyjne w sprawie Raportu dotyczącego stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodzących w skład usługi powszechnej.
W ramach przedmiotowego postępowania konsultacyjnego do Prezesa UKE wpłynęły stanowiska złożone przez:
- Krajową Izbę Gospodarczą Elektroniki i Telekomunikacji,
 - Orange Polska SA,
 - P4 Sp. z o.o.,
 - Peoplefone Polska SA,
 - Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji,
 - Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej,
 - Starostwo Powiatowe w Krapkowicach,
 - UPC Sp. z o.o.
 
Zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne, stanowiska zostaną uwzględnione przez Prezesa UKE przy podejmowaniu decyzji o konieczności wyznaczenia przedsiębiorcy (-ów), z określeniem zakresu przedmiotowego i terytorialnego tego wyznaczenia, albo decyzji o braku konieczności wyznaczenia przedsiębiorcy/ów do świadczenia usług wchodzących w skład usługi powszechnej.
Metryka ze strony archiwalnej
| Autor informacji: | (Renata Piwowarska) / (2014-03-13) | 
| Udostępnienie informacji: | (Monika Lewińska) / (2014-03-13 11:28) | 
| Ostatnia zmiana: | (Piotr Jaszczuk) / (2014-06-30 09:39) | 
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
| Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej | 
| Osoba odpowiedzialna: | Renata Piwowarska | 
| Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE | 
| Data publikacji: | 19.09.2025 10:55 |