Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Wyniki konsultacji Raportu o usłudze powszechnej

12305.jpg
Informacja na temat konsultacji Raportu o usłudze powszechnej, dotyczącego stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodzących w skład tej usługi.

 

W dniach 29 stycznia 2014 r. – 28  lutego 2014 r. Prezes Urzędu Komunikacji  Elektronicznej przeprowadził – zgodnie z art. 81a ust. 2 ustawy Prawo telekomunikacyjne -- postępowanie konsultacyjne w sprawie Raportu dotyczącego stanu i oceny dostępności, jakości świadczenia i przystępności cenowej usług wchodzących w skład usługi powszechnej.

W ramach przedmiotowego postępowania konsultacyjnego do Prezesa UKE wpłynęły stanowiska złożone przez:



  • Krajową Izbę Gospodarczą Elektroniki i Telekomunikacji,
  • Orange Polska SA,
  • P4 Sp. z o.o.,
  • Peoplefone Polska SA,
  • Polską Izbę Informatyki i Telekomunikacji,
  • Polską Izbę Komunikacji Elektronicznej,
  • Starostwo Powiatowe w Krapkowicach,  
  • UPC Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 82 ust. 1 ustawy Prawo telekomunikacyjne, stanowiska zostaną uwzględnione przez Prezesa UKE przy podejmowaniu decyzji o konieczności wyznaczenia przedsiębiorcy (-ów), z określeniem zakresu przedmiotowego i terytorialnego tego wyznaczenia, albo decyzji o braku konieczności wyznaczenia przedsiębiorcy/ów do świadczenia usług wchodzących w skład usługi powszechnej.

Metryka ze strony archiwalnej

Autor informacji: (Renata Piwowarska) / (2014-03-13)
Udostępnienie informacji: (Monika Lewińska) / (2014-03-13 11:28)
Ostatnia zmiana: (Piotr Jaszczuk) / (2014-06-30 09:39)

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elekronicznej
Osoba odpowiedzialna: Renata Piwowarska
Osoba publikująca informację: Archiwum UKE
Data publikacji: 19.09.2025 10:55