Stanowiska w sprawie kalkulatora taryfowego
29 stycznia 2009
Analiza dotycząca stworzenia serwisu internetowego umożliwiającego konsumentom porównywanie opłat stosowanych przez poszczególnych operatorów za oferowane przez nich usługi.
Jednym z celów Strategii regulacyjnej Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na lata 2008-2010 jest poprawa przejrzystości i zgodności z prawem ofert na usługi telekomunikacyjne, m.in. poprzez doprowadzenie do powstania serwisu internetowego umożliwiającego porównywanie opłat stosowanych przez poszczególnych operatorów.
Podstawowym prawem użytkowników końcowych jest dostęp do informacji o usługach telekomunikacyjnych. Dostęp do informacji umożliwia użytkownikowi świadomy wybór usług. Przejrzystość informacyjna ma także znaczenie dla samej konkurencji na rynku telekomunikacyjnym. Funkcjonowanie konkurencji wymaga bowiem odpowiedniego zasobu informacji, zarówno po stronie popytu, jak i podaży na tym rynku.
W związku z powyższym, Prezes UKE podjął decyzję o stworzeniu kalkulatora internetowego UKE, zwanego dalej „Kalkulatorem”, umożliwiającego konsumentom porównanie opłat stosowanych przez poszczególnych operatorów za usługi oferowane na rynku. Aby Kalkulator spełniał w jak najlepszy sposób swoje zadanie, Prezes UKE za pożądane uznał przeprowadzenie z rynkiem telekomunikacyjnym konsultacji, podczas których uczestnicy rynku telekomunikacyjnego przedstawili swoje stanowiska na temat realizowanego przez Prezesa UKE projektu, w szczególności zakresu i formy Kalkulatora, jak również sposobu współpracy UKE i operatorów, w zakresie dostarczania i aktualizacji danych, które miałyby zostać umieszczone w Kalkulatorze.
Poniżej przedstawiamy kompleksową analizę Kalkulatora, składającą się z kilku części:
- Analiza poszczególnych stanowisk konsultacyjnych, wraz ze stanowiskiem Prezesa UKE,
- Uaktualnione w oparciu o wyniki konsultacji założenia Kalkulatora,
- Podsumowanie wyników konsultacji.
1. Analiza poszczególnych stanowisk konsultacyjnych, wraz z odniesieniem się do celowości uwzględnienia przedstawionych w nich opinii wśród założeń Kalkulatora.
W ramach trwających w dniach 15 października - 14 listopada 2008 r. konsultacji, opinie przekazały następujące podmioty:
- www.optynet.pl,
- Moll Sp. z o.o.,
- Varsovia Venture Partners Sp. z o.o.,
- Pan Karol Zakaszewski,
- Pan Paweł Ostaszewski www.coijak.eu,
- MAKING WAVES Polska,
- Pan Patryk Buczałowski – www.niskirachunek.pl,
- Pan Maciej Strózik,
- Pan Ryszard Okoń,
- www.skrzydelko.pl,
- Verivox,
- Pan Daniel Kulesza,
- Pan Tadeusz Muszyński,
- Pan Mateusz Jędrasik – www.mlink.net.pl,
- Pan Łukasz Fuja – CLUBNET,
- Audytel S.A.,
- Telefonia Dialog S.A.,
- PTK Centertel Sp. z o.o.,
- Telekomunikacja Polska S.A.,
- Polkomtel S.A.
Wśród stanowisk konsultacyjnych zostały uwzględnione także podmioty: www.wybieramy.net oraz Suchowski Media (www.opselector.pl), które na prośbę UKE oceniły dotychczasowe założenia projektu.
W załączonym dokumencie na końcu tej strony przedstawiamy analizę poszczególnych stanowisk konsultacyjnych, wraz ze stanowiskiem Prezesa UKE.
2. Założenia Kalkulatora uaktualnione w oparciu o wyniki konsultacji.
Prezes UKE przedstawia zmienione pod wpływem stanowisk konsultacyjnych zakładane wymagania co do zawartości Kalkulatora mającego pojawić się na stronie internetowej Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
1. Pierwszą istotną zmianą jest weryfikacja założeń Prezesa UKE dotyczących samodzielnego wprowadzania (i aktualizacji) danych przez przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Należy się spodziewać, iż nie wszyscy przedsiębiorcy telekomunikacyjni podzielą stanowisko Prezesa UKE w tym zakresie (zdając sobie jednocześnie sprawę, iż Prezes UKE nie może narzucić operatorom opisanej powyżej formy współpracy, gdyż nie posiada odpowiednich narzędzi prawnych, które mógłby zastosować w tym celu). W związku z tym w Kalkulatorze zostaną zastosowane dwa sposoby/tryby wprowadzania i aktualizacji danych:
- pierwszym będzie stworzenie przedsiębiorcom, którzy zgodzą się na model współpracy zaproponowany przez Prezesa UKE takiej możliwości poprzez udostępnienie im specjalnych haseł i profili – w takim wypadku za wprowadzane dane byliby bezpośrednio odpowiedzialni ci przedsiębiorcy (jednocześnie dane wprowadzane do Kalkulatora w ten sposób byłyby oczywiście na bieżąco monitorowane przez wykonawcę Kalkulatora oraz Prezesa UKE);
- druga metoda będzie polegać na tym, że dane przedsiębiorców którzy odmówili współpracy na warunkach zaproponowanych przez Prezesa UKE, będą musiały zostać wprowadzone przez UKE.
Dane będą wprowadzane do specjalnego formatu (rekordu), przygotowanego przez wykonawcę Kalkulatora, co pozwoliłoby na ujednolicenie zebranych informacji wprowadzanych zarówno przez samych przedsiębiorców jak i wykonawcę Kalkulatora.
2. Następną zmianą jest umożliwienie użytkownikom porównywania dostępnych na rynku ofert, w podziale na pięć, a nie jak do tej pory zakładano cztery sekcje, tj.:
- telefonia komórkowa,
- telefonia stacjonarna,
- internet,
- oferty pakietowe,
- telewizja.
Dodanie sekcji „telewizja” umożliwi pełen rozdział wszystkich składowych pakietów. Pozwoli to na korzystanie z pojedynczych ofert z każdej pozostałej sekcji. Należy podkreślić, że dodatkowym atutem wprowadzenia tej sekcji będzie funkcjonalność Kalkulatora polegająca na wyliczenie zysku z zakupu Pakietu w stosunku do zakupu poszczególnych usług osobno, co pozwoli użytkownikom na dokonanie jak najkorzystniejszego wyboru.
3. Kolejną bardzo istotną zmianą będzie fakt, iż główną kategorią wyboru oferowaną użytkownikowi nie będzie jedynie kwota/suma, jaką użytkownik jest w stanie ponieść/zapłacić za korzystanie z konkretnej usługi. Pod uwagę brane będą też inne składowe poszczególnych ofert (ich rodzaj zależny będzie od sekcji). Uśrednione wyniki porównań (ukazane jako faktyczna kwota jaką użytkownik będzie musiał ponieść w jednym okresie rozliczeniowym) pozwolą w rzetelny sposób porównać oferty stosowane przez przedsiębiorców, co w następstwie ułatwi użytkownikom wybór najlepszej z nich.
Biorąc pod uwagę fakt, iż konkretne zmiany nastąpiły także w każdej z prezentowanych sekcji, Prezes UKE pragnie przedstawić ich szczegóły:
Telefonia komórkowa
Głównymi kategoriami wyboru (zamiast jedynie parametru cenowego) miałyby być następujące pytania:
- kiedy najczęściej wykonujesz połączenia (codziennie - w weekendy oraz w trakcie dnia – wieczorem, tj. w godzinach szczytu lub poza nimi),
- ile jesteś w stanie zapłacić za abonament (w przedziale w przypadku telefonii post-paid),
- jaką sumę jesteś w stanie ponieść w ciągu miesiąca na doładowanie konta (w przypadku pre-paid),
- ile minut wykorzystujesz w skali miesiąca (w tym ile w „swojej” sieci, a ile poza siecią, uwzględniając przy tym zarówno sieci komórkowe jak i stacjonarne),
- ile sms-ów wysyłasz w skali miesiąca,
- ile mms-ów wysyłasz w skali miesiąca,
- czy chcesz mieć abonament (w tym możliwość wyboru czasu jego trwania, np. 12, 24, 36 m-cy), telefon na kartę czy też jest to dla ciebie nieistotne (w zależności od dokonanego wyboru ukazywałyby się wszystkie dostępne oferty albo tylko te wybrane).
Po zaznaczeniu wskazanych powyżej kryteriów ukazywać będzie się lista wszystkich dostępnych ofert w zaznaczonych ramach od najkorzystniejszej poczynając.
Oferty miałyby w pierwszej kolejności zawierać:
- nazwę operatora,
- nazwę taryfy,
- w przypadku post-paid i mix miesięczną uśrednioną cenę abonamentu, liczbę darmowych minut do wszystkich sieci/wewnątrz sieci (wraz z kosztem jednej minuty), sms-ów do wszystkich sieci/wewnątrz sieci (wraz z kosztem jednego sms-a), cenę minuty do innych sieci/wewnątrz sieci po wykorzystaniu pakietów abonamentowych (w przypadku gdy wymienione wcześniej pakiety w jakiś sposób są powiązane, konieczny byłby jeden ze znaczników „i” oraz „lub”), koszt opłaty aktywacyjnej,
- w przypadku pre-paid miesięczny koszt używania przy podanym przez użytkownika procentowym udziale połączeń w kierunku do innych sieci (tzn. w zależności od wybranej przez użytkownika kwoty jaką skłonny byłby ponieść, należałoby ją podzielić przez ważony koszt wysłania jednego sms-a lub ważony koszt jednej minuty połączenia, aby uzyskać wynik w postaci ile sms-ów jest się w stanie wysłać za tę kwotę, lub ile minut połączenia zrealizować - konieczny byłby znacznik „lub”), koszt „startera”.
Lista produktów sortowana byłaby na podstawie wyliczonego kosztu miesięcznego (uśrednionego). Przewiduje się także dokonanie sortowania wg. innych kryteriów, np. po liczbie minut lub sms-ów możliwych do zrealizowania, według wyboru dokonywanego przez użytkownika.
Te informacje wystarczą w zupełności do wstępnego porównania ofert. W celu uzyskania bliższych informacji na temat konkretnej oferty będzie oczywiście możliwość wejścia na nią.
Po wejściu na konkretną zakładkę miałyby się ukazywać informacje przedstawione w założeniach konsultacyjnych Prezesa UKE oraz dodatkowo:
- informacja czy jest to operator MNO czy MVNO,
- jednorazowe opłaty jakie musi ponieść użytkownik (np. aktywacja numeru),
- całkowity koszt jaki musi ponieść użytkownik przez cały okres umowy (np. przez 12 lub 24 miesiące),
- informacja czy oferta dostępna jest dla dotychczasowych czy dla nowych użytkowników,
- dodatkowe opcje taryfowe obniżające koszty połączeń,
- informacja od kiedy oferta dostępna jest na rynku oraz w przypadku podania takich informacji przez operatorów do jakiego czasu będzie aktualna.
Telefonia stacjonarna
Głównymi kategoriami wyboru (zamiast jedynie parametru cenowego) miałyby być następujące pytania:
- kiedy najczęściej wykonujesz połączenia (miałyby zostać tu uwzględnione m.in. takie możliwości jak: codziennie o każdej porze, w weekendy, od poniedziałku do piątku w godzinach szczytu, od poniedziałku do piątku wieczorami),
- ile jesteś w stanie zapłacić za abonament (w przedziale),
- czy abonament ma zawierać minuty przepłacone, ile minut, do wykorzystania w jakich relacjach usługowych np. tylko połączenia lokalne, tylko połączenia międzystrefowe, czy też połączenia lokalne jak i międzystrefowe,
- ile minut wykorzystujesz w skali miesiąca (z podziałem na: minuty wykorzystane na rozmowy lokalne, międzystrefowe, międzynarodowe i do sieci komórkowych),
- czas na jaki chcesz podpisać umowę,
- w jakiej strefie usługa ma być dostępna (wydaje się, że najwygodniejszym rozwiązaniem byłoby sortowanie poprzez numer kierunkowy, Prezes UKE dopuszcza jednak także inne możliwości).
Po zaznaczeniu wskazanych powyżej kryteriów ukazywać będzie się lista wszystkich dostępnych ofert w zaznaczonych ramach od najkorzystniejszej poczynając.
Oferty miałyby w pierwszej kolejności zawierać:
- nazwę operatora,
- nazwę taryfy,
- miesięczną uśrednioną cenę abonamentu,
- liczbę darmowych minut do wszystkich sieci/wewnątrz sieci,
- koszt 1 minuty wewnątrz sieci i poza sieć,
- koszt instalacji/aktywacji.
Lista produktów sortowana byłaby na podstawie wyliczonego kosztu miesięcznego (uśrednionego). Przewiduje się także dokonanie sortowania wg innych kryteriów, zgodnie z wyborem dokonywanym przez użytkownika.
Te informacje wystarczą w zupełności do wstępnego porównania ofert. W celu uzyskania bliższych informacji na temat konkretnej oferty będzie oczywiście możliwość wejścia na nią.
Po wejściu na konkretną zakładkę miałyby się ukazywać informacje przedstawione w założeniach konsultacyjnych Prezesa UKE oraz dodatkowo:
- koszt utrzymania linii (jeśli usługa jest świadczona np. na linii TP),
- jednorazowe opłaty jakie musi ponieść użytkownik (np. aktywacja numeru),
- całkowity koszt jaki musi ponieść użytkownik przez cały okres umowy (np. przez 12 lub 24 miesiące),
- informacja czy oferta dostępna jest dla dotychczasowych czy dla nowych użytkowników,
- wiadomości o dostępności innych usług wchodzących w skład oferty (np. poczta głosowa itp.),
- dodatkowe opcje taryfowe obniżające koszty połączeń,
- informacja od kiedy oferta dostępna jest na rynku oraz w przypadku podania takich informacji przez operatorów do jakiego czasu będzie aktualna,
- rozbudowane informacje na temat strefy (a także innych stref) w których usługa jest dostępna (np. poglądowa mapka).
Internet
Głównymi kategoriami wyboru (zamiast jedynie parametru cenowego) miałyby być:
- strefa w jakiej usługa ma być dostępna,
- szybkość ściągania danych (Mb/s),
- szybkość wysyłania danych (Mb/s),
- miesięczna cena abonamentu,
- czas na jaki chce się podpisać umowę abonencką,
- rodzaj oferowanej usługi/medium (m.in. ADSL, telewizja kablowa, Wi-Fi, UMTS).
Po zaznaczeniu wskazanych powyżej kryteriów ukazywać będzie się lista wszystkich dostępnych ofert w zaznaczonych ramach od najkorzystniejszej poczynając.
Oferty miałyby w pierwszej kolejności zawierać:
- nazwę operatora wraz z nazwą oferty,
- miesięczną uśrednioną cenę abonamentu,
- szybkość ściągania danych,
- szybkość wysyłania danych,
- rodzaj oferowanej usługi/medium.
Lista produktów sortowana byłaby na podstawie wyliczonego kosztu miesięcznego (uśrednionego). Przewiduje się także dokonanie sortowania wg innych kryteriów, zgodnie z wyborem dokonywanym przez użytkownika.
Te informacje wystarczą w zupełności do wstępnego porównania ofert. W celu uzyskania bliższych informacji na temat konkretnej oferty będzie oczywiście możliwość wejścia na nią.
Po wejściu na konkretną zakładkę miałyby się ukazywać informacje przedstawione w założeniach konsultacyjnych Prezesa UKE oraz dodatkowo:
- limit transferu danych,
- prędkość Internetu dostępna po przekroczeniu limitu transferu,
- jednorazowe opłaty jakie musi ponieść użytkownik (np. koszt instalacji),
- całkowity koszt jaki musi ponieść użytkownik przez cały okres umowy (np. przez 12 lub 24 miesiące),
- informacja czy oferta dostępna jest dla dotychczasowych czy dla nowych użytkowników,
- gadżety lub bonusy które operator oferuje jako dodatki (np. laptopy, programy antywirusowe, przestrzeń w darmowej skrzynce pocztowej),
- rozbudowane informacje na temat strefy (a także innych stref) w których usługa jest dostępna (np. poglądowa mapka),
- informacja od kiedy oferta dostępna jest na rynku oraz w przypadku podania takich informacji przez operatorów do jakiego czasu będzie aktualna.
Pakiety
Głównymi kategoriami wyboru (zamiast jedynie parametru cenowego) miałyby być:
- rodzaj pakietu (telefon – internet – telewizja, telefon – internet, telefon – telewizja, internet – telewizja),
- strefa w jakiej usługa ma być dostępna,
- miesięczna cena abonamentu,
- czas na jaki chce się podpisać umowę abonencką.
Po zaznaczeniu wskazanych powyżej kryteriów ukazywać będzie się lista wszystkich dostępnych ofert w zaznaczonych ramach od najkorzystniejszej poczynając.
Oferty miałyby w pierwszej kolejności zawierać:
- nazwę operatora wraz z nazwą oferty,
- miesięczną uśrednioną cenę abonamentu,
- kwotę jaką oszczędza użytkownik poprzez wybranie usług skumulowanych w pakiecie,
- rodzaj telefonu/telewizji/Internetu,
- rodzaj oferowanej usługi/medium.
Lista produktów sortowana byłaby na podstawie wyliczonego kosztu miesięcznego (uśrednionego). Przewiduje się także dokonanie sortowania wg innych kryteriów, zgodnie z wyborem dokonywanym przez użytkownika.
Te informacje wystarczą w zupełności do wstępnego porównania ofert. W celu uzyskania bliższych informacji na temat konkretnej oferty będzie oczywiście możliwość wejścia na nią.
Po wejściu na konkretną zakładkę miałyby się ukazywać informacje na temat poszczególnych usług oferowanych użytkownikowi. Dla telefonu miałyby być to informacje zamieszczone w sekcji „telefonia stacjonarna”, dla internetu informacje zawarte w sekcji „internet”, a dla telewizji w sekcji „telewizja”. Oczywiście tak jak w poprzednich sekcjach przewidziane jest danie użytkownikowi możliwości bezpośredniego porównania poszczególnych, interesujących go ofert.
W ofercie pakietowej w przyszłości będzie należało wprowadzić funkcjonalność uwzględniającą telefonię komórkową. Na dzień dzisiejszy liczba operatorów mogących oferować pakiety czterech usług nie jest duża, jednak wydaje się, że operatorzy będą dążyli do kompletowania portfolio usług i będą kreowali oferty z uwzględnieniem usług telefonii mobilnej.
Telewizja
Tak jak wcześniej wspomniano, dodanie sekcji „telewizja” umożliwi pełen rozdział wszystkich składowych pakietów. Pozwoli to na korzystanie z pojedynczych ofert z każdej pozostałej sekcji.
Głównymi kategoriami wyboru miałyby być:
- strefa w jakiej usługa ma być dostępna,
- miesięczna cena abonamentu,
- rodzaj TV (kablowa, cyfrowa, satelitarna itp.),
- czas na jaki chce się podpisać umowę abonencką.
Po zaznaczeniu wskazanych powyżej kryteriów ukazywać będzie się lista wszystkich dostępnych ofert w zaznaczonych ramach od najkorzystniejszej poczynając.
Oferty miałyby w pierwszej kolejności zawierać:
- nazwę operatora wraz z nazwą oferty,
- miesięczną uśrednioną cenę abonamentu,
- cenę instalacji,
- rodzaj TV.
Lista produktów sortowana byłaby na podstawie wyliczonego kosztu miesięcznego (uśrednionego). Przewiduje się także dokonanie sortowania wg innych kryteriów, zgodnie z wyborem dokonywanym przez użytkownika.
Te informacje wystarczą w zupełności do wstępnego porównania ofert. W celu uzyskania bliższych informacji na temat konkretnej oferty będzie oczywiście możliwość wejścia na nią.
Po wejściu na konkretną zakładkę miałyby się ukazywać następujące informacje:
- nazwa danego operatora wraz z jego numerem telefonu kontaktowego (Biuro Obsługi Klienta), stroną www, kontaktowym mailem, adresem, sposobami w jaki można dokonać płatności za usługę (przelew bankowy, przelew pocztowy, płatność kartą, płatność sms-em, obsługa płatności on-line), a także krótką kilkuzdaniową charakterystyką operatora (zawierającą informację np. o liczbie posiadanych abonentów, czy czasie funkcjonowania na rynku), pozwalającą użytkownikowi sprawdzić jego wiarygodność,
- nazwa taryfy,
- wysokość uśrednionej opłaty abonamentowej,
- informacje o urządzeniu końcowym (dekoderze) i jego funkcjonalności,
- rodzaj TV,
- lista kanałów telewizyjnych jakie wchodzą w skład oferty,
- regulamin taryfy (np. link do strony operatora),
- jednorazowe opłaty jakie musi ponieść użytkownik (np. koszt instalacji),
- całkowity koszt jaki musi ponieść użytkownik przez cały okres umowy (np. przez 12 lub 24 miesiące),
- informacja czy oferta dostępna jest dla dotychczasowych czy dla nowych użytkowników,
- rozbudowane informacje na temat strefy (a także innych stref) w których usługa jest dostępna (np. poglądowa mapka),
- informacja czy oferta dostępna jest jedynie w salonie sprzedaży czy także w sklepie umieszczonym na stronie internetowej operatora (ze wskazaniem linka do tej strony),
- informacja od kiedy oferta dostępna jest na rynku oraz w przypadku podania takich informacji przez operatorów do jakiego czasu będzie aktualna.
Rozważany jest także dostęp z tego poziomu do wszystkich ofert dostępnych u tego operatora (niezależnie od predyspozycji użytkownika). Wyniki można byłoby sortować w zależności od oczekiwań użytkownika, alfabetycznie lub kierując się np. ceną abonamentu.
Przewiduje się też możliwość bezpośredniego porównania dowolnie wybranych przez użytkownika ofert (np. trzech najlepszych). Informacje (zawarte np. w odpowiednio podzielonej tabelce) byłyby powiązane z informacjami jakie ukazują się dla indywidualnie wybranej oferty.
3. Podsumowanie wyników konsultacji.
W ramach konsultacji, nie udało się uzyskać w pełni poparcia i deklaracji przedsiębiorców telekomunikacyjnych co do formy współpracy zaproponowanej przez Prezesa UKE, która miałaby polegać na samodzielnym wprowadzaniu i aktualizacji danych w Kalkulatorze przez poszczególnych operatorów, za pomocą udostępnionych im specjalnych haseł dostępowych. Jedynie Dialog pozytywnie wypowiedział się na temat zaproponowanego modelu współpracy. Inni przedsiębiorcy telekomunikacyjni biorący udział w konsultacjach nie wypowiadali się bezpośrednio na ten temat, skupiając się przede wszystkim na zasadności i możliwości stworzenia samego Kalkulatora UKE oraz odnieśli się do jego koncepcji i założeń przedstawionych w stanowisku konsultacyjnym Prezesa UKE. Wydaje się, iż sama idea, a co za tym idzie chęć współpracy przy tworzeniu narzędzia została przez operatorów oceniona negatywnie. Wymagać to będzie zmiany koncepcji wprowadzania danych do Kalkulatora. W przypadkach danych pochodzących od przedsiębiorców, którzy odmówili współpracy na warunkach zaproponowanych przez Prezesa UKE, będą one musiały zostać wprowadzone przez UKE.
Jeśli chodzi o sam proces tworzenia Kalkulatora jako narzędzia, UKE wskazuje, iż konsultacje przyniosły oprócz zaprezentowanych wyżej opinii efekt w postaci 8 stanowisk różnych podmiotów, które zaproponowały różnego rodzaju współpracę w tym zakresie.
Najważniejszym jednak efektem konsultacji są stanowiska dotyczące celowości stworzenia, funkcjonowania i zawartości Kalkulatora. Dzięki sugestiom podmiotów biorących udział w tych konsultacjach, założenia Kalkulatora mogą zostać ulepszone co z kolei pozwoli na dodanie nowych funkcjonalności i poprawę zaawansowania technologicznego, a tym samym na rzetelniejsze prezentowanie danych przedstawionych w Kalkulatorze.
Metryka ze strony archiwalnej
Autor informacji: | (Anna Streżyńska) / (2009-01-28) |
Udostępnienie informacji: | (Jacek Strzalkowski) / (2009-05-08 13:40) |
Ostatnia zmiana: | (Artur Marek) / (2009-10-12 13:21) |
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elekronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Anna Streżyńska |
Osoba publikująca informację: | Archiwum UKE |
Data publikacji: | 19.09.2025 10:54 |