Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Ogłoszenie o zamówieniu nr BA.WZP.26.43.2025

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja pomieszczeń na potrzeby nowej siedziby Delegatury UKE w Białymstoku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

Sposób i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Ofert/Wnioski”, która znajduje się w szczegółach postępowania na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji interaktywnej dostępnej na e-zamówieniach (https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf).

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 13.11.2025 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2025 r. o godzinie 11:00.

Zamawiający w dn. 04.11.2025r. zamieścił wyjaśnienia treści SWZ oraz zmianę treści SWZ.

W dniu 13.11.2025 r. Zamawiający opublikował Informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.

W dniu 13.11.2025 r. Zamawiający opublikował Informację z otwarcia ofert.

W dniu 20.11.2025r. Zamawiający opublikował wybór oferty najkorzystniejszej.

Szczegóły w poniższych plikach.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Sylwia Walewska-Cyran
Osoba publikująca informację: Sylwia Walewska
Osoba modyfikująca informację: Sylwia Walewska
Data publikacji: 24.10.2025 14:50
Data ostatniej modyfikacji: 20.11.2025 15:13