Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Ogłoszenie o zamówieniu nr BA.WZP.26.39.2024

Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni centralnego ogrzewania w Obiekcie Infrastruktury Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Boruczy gm. Strachówka.

Sposób i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Ofert/Wnioski”, która znajduje się w szczegółach postępowania na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/.

Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji interaktywnej dostępnej na e-zamówieniach (https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf).

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 21.11.2024 r. do godziny 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.11.2024 r. o godzinie 11:00.

Zamawiający w dn. 21.11.2024r. opublikował informację o kwocie na sfinansowanie zamówienia oraz informację z otwarcia ofert.

Zamawiający w dn. 29.11.2024r. opublikował informację o wyborze oferty najkorzystniejszej.

Szczegóły w poniższych plikach.

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Sylwia Walewska-Cyran
Osoba publikująca informację: Sylwia Walewska
Osoba modyfikująca informację: Sylwia Walewska
Data publikacji: 13.11.2024 09:40
Data ostatniej modyfikacji: 29.11.2024 13:00