Ogłoszenie o dobrowolnej przejrzystości ex ante do postępowania nr BA.WZP.26.34.2025
02 września 2025
Zamówienie realizowane w projekcie pn. Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2025 r., nr FERC.03.01-IZ.00-0013/24 oraz analogiczne projekty w latach 2020-2026 i 2027 oraz Zapewnienie dostępu do bardzo szybkiego internetu na obszarach białych plam w ramach Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO – inwestycja C1.1.1).
Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania Systemu Egeria zgodnie z poniższym zakresem:
1) utrzymanie Systemu, w tym:
a) usuwanie zgłaszanych w okresie trwania Umowy usterek, dotyczących działania Systemu;
b) dostarczanie nowych wersji Systemu, w szczególności wynikających ze zmian w przepisach
prawa mających odniesienie do Systemu;
c) usługi Hot Line polegającej na konsultacjach w zakresie wiedzy merytorycznej,
administracji systemem oraz działania Systemu;
d) usuwanie skutków błędów bazy danych Oracle dla wersji 12.1 w celu zapewnienia
poprawnego działania systemu Egeria 6;
2) świadczenie usług dodatkowych obejmujących usługi konsultacyjne, rozwojowe, wdrożeniowe, programistyczne i analityczne w wymiarze co najmniej 100 godzin i nie przekraczającym 300 godzin w okresie obowiązywania umowy (w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego). W odniesieniu do usług programistycznych – ich świadczenie wiąże się z obowiązkiem udzielenia Zamawiającemu licencji;
3) świadczenie usługi szkoleniowej w zakresie funkcjonowania oraz rozwoju Systemu – w formie jednego trzydniowego szkolenia obejmującego minimum 24 godziny szkoleniowe (1 godzina szkoleniowa wynosi 60 minut) dla maksymalnie 4 pracowników Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Sylwia Walewska-Cyran |
Osoba publikująca informację: | Sylwia Walewska |
Data publikacji: | 02.09.2025 10:10 |