Weryfikacja zaświadczeń z rejestru PT i rejestru JST
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej, Prezes UKE wydaje zaświadczenie o wpisie lub po zmianie wpisu w rejestrze PT albo rejestrze JST.
Zaświadczenie zawiera:
1) numer z rejestru PT albo numer z rejestru JST;
2) datę wpływu wniosku o wpis do rejestru PT albo rejestru JST oraz datę dokonania wpisu;
3) dane, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1–3 i 5–8 albo art. 7 ust. 1 pkt 1–7, 9 i 10 ustawy Prawo komunikacji elektronicznej;
4) informację o prawach przysługujących podmiotom wpisanym do rejestru PT albo rejestru JST na podstawie ustawy Prawo komunikacji elektronicznej oraz ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych;
5) datę wydania zaświadczenia;
6) sygnaturę zaświadczenia.
Prezes UKE umożliwia weryfikację zaświadczenia, po podaniu:
- sygnatury, którą opatrzone jest zaświadczenie;
- numeru z rejestru PT lub rejestru JST;
- daty wydania zaświadczenia.
W przypadku gdy dane zawarte w zaświadczeniu różnią się od danych zawartych w rejestrze PT lub rejestrze JST w wyniku weryfikacji użytkownik otrzyma informacje, że zaświadczenie zawiera NIEAKTUALNE dane.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Marta Laskus |
Osoba publikująca informację: | Marta Laskus |
Osoba modyfikująca informację: | Marta Laskus |
Data publikacji: | 06.12.2024 09:15 |
Data ostatniej modyfikacji: | 06.12.2024 09:22 |