Weryfikacja zaświadczeń
Na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. - Prawo komunikacji elektronicznej, Prezes UKE wydaje zaświadczenie o wpisie lub po zmianie wpisu w rejestrze PT albo rejestrze JST.
Zaświadczenie zawiera:
- 1) numer z rejestru PT albo numer z rejestru JST;
- 2) datę wpływu wniosku o wpis do rejestru PT albo rejestru JST oraz datę dokonania wpisu;
- 3) dane, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1–3 i 5–8 albo art. 7 ust. 1 pkt 1–7, 9 i 10 ustawy Prawo komunikacji elektronicznej;
- 4) informację o prawach przysługujących podmiotom wpisanym do rejestru PT albo rejestru JST na podstawie ustawy Prawo komunikacji elektronicznej oraz ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych;
- 5) datę wydania zaświadczenia;
- 6) sygnaturę zaświadczenia.
Prezes UKE umożliwia weryfikację zaświadczenia, po podaniu:
- - sygnatury, którą opatrzone jest zaświadczenie;
- - numeru z rejestru PT;
- - daty wydania zaświadczenia.
W przypadku gdy dane zawarte w zaświadczeniu różnią się od danych zawartych w rejestrze PT w wyniku weryfikacji użytkownik otrzyma informacje, że zaświadczenie zawiera NIEAKTUALNE dane.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Marta Laskus |
Osoba publikująca informację: | Marta Laskus |
Data publikacji: | 06.12.2024 09:15 |