Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Środki odwoławcze / Remedies

Środki odwoławcze

I. Odwołanie od decyzji Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Strona niezadowolona z decyzji może:

  1. zwrócić się, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, albo
  2. za pośrednictwem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w terminie 30 dni od dnia doręczenia decyzji, wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

II. Odwołanie od postanowień Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej

Strona niezadowolona z postanowienia (od którego służy zażalenie) może:

  1. zwrócić się, w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia, do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, albo
  2. za pośrednictwem Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w terminie 30 dni od dnia doręczenia postanowienia, wnieść skargę do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

Strona niezadowolona z postanowienia (od którego nie przysługuje zażalenie) może je zaskarżyć jedynie łącznie z decyzją kończącą postępowanie, w ramach którego postanowienie jest wydane.

Remedies

I. Appeal against the decision of the President of the Office of Electronic Communications

A party dissatisfied with the decision may:

  1. apply, within 14 days from the date of delivery of the decision, to the President of the Office of Electronic Communications requesting a re-examination of the case, or
  2. via the President of the Office of Electronic Communications, within 30 days from the date of delivery of the decision, lodge a complaint to the Voivodeship Administrative Court in Warsaw.

II. Appeal against the resolutions of the President of the Office of Electronic Communications

A party dissatisfied with the resolution (which is subject to complaint) may:

  1. apply, within 7 days from the date of delivery of the resolution, to the President of the Office of Electronic Communications requesting a re-examination of the case, or
  2. via the President of the Office of Electronic Communications, within 30 days from the date of delivery of the resolution, lodge a complaint to the Voivodeship Administrative Court in Warsaw.

A party dissatisfied with the resolution (which is not subject to complaint) may challenge it only together with the decision terminating the proceedings under which the resolution is issued.

 

 

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Marcin Dec
Osoba publikująca informację: Wojciech Gunia
Osoba modyfikująca informację: Tomasz Hupało
Data publikacji: 20.03.2020 09:21
Data ostatniej modyfikacji: 06.04.2020 16:20