Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2020
30 grudnia 2020
Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności biur obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.
Kontrola została przeprowadzona w okresie od 17 września do 27 października 2020 roku na terenie całego kraju i miała na celu weryfikację przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 464).
Tegoroczna kontrola została przeprowadzona w 33 salonach największych ogólnokrajowych operatorów kablowych i stacjonarnych:
- UPC Polska sp. z o.o.,
- Vectra S.A.,
- Toya sp. z o.o.,
- Inea S.A.
Ocenie została poddana dostępność architektoniczna BOKów oraz zakres i jakość świadczonych w nich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami.
W załączonym pliku przedstawiamy szczegółowe wyniki kontroli.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Tomasz Hupało |
Osoba publikująca informację: | Tomasz Hupało |
Data publikacji: | 30.12.2020 13:35 |