Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2020

Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności biur obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

Kontrola została przeprowadzona w okresie od 17 września do 27 października 2020 roku na terenie całego kraju i miała na celu weryfikację przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 464).

Tegoroczna kontrola została przeprowadzona w 33 salonach największych ogólnokrajowych operatorów kablowych i stacjonarnych:

  • UPC Polska sp. z o.o.,
  • Vectra S.A.,
  • Toya sp. z o.o.,
  • Inea S.A.

Ocenie została poddana dostępność architektoniczna BOKów oraz zakres i jakość świadczonych w nich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami.

W załączonym pliku przedstawiamy szczegółowe wyniki kontroli.

Pliki do pobrania Pobierz wszystkie załączniki

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Tomasz Hupało
Osoba publikująca informację: Tomasz Hupało
Data publikacji: 30.12.2020 13:35