Raport dostępności Biur Obsługi Klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych 2019

Prezentujemy raport z przeprowadzonej kontroli dostępności biur obsługi klienta przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

Kontrola została przeprowadzona w okresie od 30 września do 11 października 2019 roku na terenie całego kraju i miała na celu weryfikację przepisów rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. z 2014 r., poz. 464).

Tegoroczna kontrola została przeprowadzona w salonach największych ogólnokrajowych operatorów telefonii mobilnej:

  • Orange Polska S.A.,
  • P4 sp. z o.o.,
  • Polkomtel sp. z o.o.,
  • T-Mobile Polska S.A.

Ocenie została poddana dostępność architektoniczna BOKów oraz zakres i jakość świadczonych w nich udogodnień dla osób z niepełnosprawnościami.

W załączonym pliku przedstawiamy szczegółowe wyniki kontroli.

Zamieszczamy też "Poradnik dla osób z niepełnosprawnością", zawierający m.in. listę oferowanych przez przedsiębiorców urządzeń, umożliwiających korzystanie z usług telekomunikacyjnych przez osoby z niepełnosprawnościami.

Pliki do pobrania

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba odpowiedzialna: Tomasz Hupało
Osoba publikująca informację: Tomasz Hupało
Osoba modyfikująca informację: Przemysław Poznański
Data publikacji: 23.12.2019 11:20
Data ostatniej modyfikacji: 07.07.2020 09:22