Wniosek o zmianę rezerwacji nr DZC.WRT.514.113.2018.5
25 października 2022
Dnia 5 września 2022 r. do Prezesa UKE wpłynął wniosek spółki "ALEX MEDIA" Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem, o zmianę rezerwacji nr DZC.WRT.514.113.2018.5 z 12 października 2018 r., poprzez zmianę lokalizacji i parametrów technicznych stacji nadawczej Zakopane (f=105,2 MHz) oraz obszaru wykorzystywania częstotliwości 105,2 MHz, zgodnie z decyzją Przewodniczącego KRRiT w sprawie zmiany Koncesji.
Stosownie do art. 1141 ustawy Prawo telekomunikacyjne zainteresowanych wypowiedzeniem się, co do tej zmiany prosimy o składanie stanowisk na piśmie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej na adres ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa – z dopiskiem: „Stanowisko dotyczące wniosku o zmianę rezerwacji nr DZC.WRT.514.113.2018.5” lub za pomocą Platformy Usług Elektronicznych UKE pod adresem https://pue.uke.gov.pl w formie dokumentu typu PDF, WORD lub utworzonego w innym edytorze tekstu (z zasadami tworzenia dostępnych dokumentów mogą się Państwo zapoznać na naszej stronie), w terminie 30 dni od daty publikacji niniejszej informacji.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Rafał Powichrowski |
Osoba publikująca informację: | Rafał Powichrowski |
Data publikacji: | 25.10.2022 13:00 |