Raport NSKPI Q4 2022
15 lutego 2023
Prezes UKE przedstawia analizę wykonania wskaźników KPI przez Orange Polska S.A. (OPL) za czwarty kwartał 2022 r.
W prezentowanym raporcie określenie Hurt odnosi się do operatorów alternatywnych, zaś Detal - do części detalicznej OPL.
Ocena poziomu jakości świadczonych usług:
W czwartym kwartale 2022 r. czerwone światło w ocenie poziomu świadczenia usług nie „zapaliło się” dla żadnego wskaźnika. Wszystkie wskaźniki odnotowały wartości poprawne.
Ocena niedyskryminacji krótkookresowej i długookresowej:
W okresie objętym badaniem przeprowadzone testy nie wykazują występowania zjawisk dyskryminacyjnych w obsłudze operatorów alternatywnych względem części detalicznej OPL.
Dla krótkookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Dla długookresowych testów niedyskryminacji w relacji Hurt – Detal wyniki były pozytywne dla analizowanego kwartału - nie występują przesłanki do istnienia dyskryminacji w poziomie obsługi Hurtu względem Detalu.
Porównanie poziomu jakości usług pomiędzy operatorami alternatywnymi:
Żaden ze wskaźników zagregowanych nie wskazuje aby OPL, systematycznie gorzej lub lepiej, obsługiwała któregoś z operatorów alternatywnych.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Iwona Mazur-Żmuda |
Osoba publikująca informację: | Klaudia Kieliszczyk |
Osoba modyfikująca informację: | Klaudia Kieliszczyk |
Data publikacji: | 15.02.2023 14:40 |
Data ostatniej modyfikacji: | 15.02.2023 14:42 |