- Kierownictwo
- Organizacja
- Informacja Publiczna
- Ochrona danych osobowych
- Skargi i Wnioski
- Koordynator ds. dostępności
- Ocena
- Petycje
- Działalność lobbingowa
- Kontrola Zarządcza
- Majątek
- Sprawy międzynarodowe
- Cenniki usług powszechnych
- Inwestycje
- Lista produktów niezgodnych z wymaganiami
- Majątek ruchomy UKE
- Numeracja
- Rejestr Premium
- RJST
- ROP
- RPT
- Tablice numeracji
- Znaki opłaty pocztowej
- Informacja o podjęciu działalności w zakresie telekomunikacji
- Wykaz integratorów usług SMS dla podmiotów publicznych
- Dostępność częstotliwości
- Jak uzyskać rezerwację / pozwolenie / zezwolenie
- Plany zagospodarowania częstotliwości
- Pozwolenia radiowe
- Przetargi, aukcje i konkursy
- Rezerwacje częstotliwości
- Świadectwa operatora urządzeń radiowych
- Umowy międzynarodowe
Raporty 2017
-
Zapotrzebowanie Polaków na usługi pocztowe
22 sierpnia 2017
Jakie jest zapotrzebowanie społeczne na usługi powszechne? Jak operator wyznaczony wypełnia obowiązki dotyczące dostępności i jakości? Przeprowadziliśmy wnikliwe, szeroko zakrojone badanie całokształtu usług pocztowych. Zapraszamy do lektury jego wyników.
-
Projekt Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych (PLI CBD)
17 sierpnia 2017
Projekt Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych (PLI CBD) jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka