Jak uzyskać wpis lub dokonać zmiany albo wykreślenia z wykazu integratorów usług SMS?
25 września 2023
Zgodnie z ustawą o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej, podmiot publiczny może zlecić usługę wysyłania krótkich wiadomości tekstowych (SMS) wyłącznie takiemu dostawcy usług wysyłania SMS, który uzyskał wpis w wykazie integratorów usług SMS dla podmiotów publicznych.
Wykaz ten prowadzi Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej i udostępnia go w Biuletynie Informacji Publicznej pod poniższym adresem.
W celu uzyskania wpisu w wykazie, zmiany wpisu lub wykreślenia z wykazu dostawca usług wysyłania SMS powinien złożyć jeden z ww. wniosków, których formularze znajdują się poniżej.
Wypełniony formularz wniosku należy przesłać przez Platformę Usług Elektronicznych UKE jako załącznik do wniosku ogólnego (podpisanego podpisem zaufanym) dostępnego na PUE UKE (w polu wyszukiwania na ww. stronie należy wpisać „wniosek ogólny”).
Jeżeli wnioskodawca reprezentowany jest przez pełnomocnika do wniosku należy dołączyć:
- pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania wnioskodawcy,
- potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17 zł (za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury).
Opłatę skarbową należy wpłacać na poniższy rachunek bankowy:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Centrum Obsługi Podatnika
21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
Nazwa banku: Bank Handlowy w Warszawie Spółka Akcyjna
IBAN: PL 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
SWIFT/BIC: CITIPLPX 21 1030 1508 0000 0005 5000 0070
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Aneta Seremet |
Osoba publikująca informację: | Wojciech Gunia |
Osoba modyfikująca informację: | Wojciech Gunia |
Data publikacji: | 25.09.2023 00:00 |
Data ostatniej modyfikacji: | 25.09.2023 08:03 |