Ustawienia

Social Media

Przełącznik języków

Jak dokonać wykreślenia z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych?

Prezes UKE wykreśla z rejestru przedsiębiorcę telekomunikacyjnego (art. 12a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne):

  • – na wniosek przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
  • – w przypadku wydania decyzji o zakazie wykonywania działalności telekomunikacyjnej;
  • – po uzyskaniu informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo Krajowego Rejestru Sądowego o wykreśleniu przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
  • – po uzyskaniu informacji o wydaniu prawomocnego orzeczenia zakazującego przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu prowadzenia działalności gospodarczej objętej wpisem;
  • – w przypadku niewypełnienia przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego obowiązków informacyjnych, dotyczących rodzaju i zakresu wykonywanej działalności telekomunikacyjnej oraz wielkości sprzedaży usług telekomunikacyjnych, za dwa kolejne lata.

W przypadku zaprzestania wykonywania działaności telekomunikacyjnej przedsiębiorca telekomunikacyjny powinien złożyć wniosek o wykreślenie z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (poniżej znajduje się formularz wniosku oraz wzór jego wypełnienia).

 

Jeżeli wnioskodawca reprezentowany jest przez pełnomocnika do wniosku należy dołączyć:

  • - pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania wnioskodawcy,
  • - potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.

Opłatę skarbową należy wpłacać na rachunek bankowy
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy
Centrum Obsługi Podatnika
21 1030 1508 0000 0005 5000 0070

Pliki do pobrania

Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip

Metryka
Podmiot udostępniający informację: Urząd Komunikacji Elektronicznej
Osoba publikująca informację: Jakub Słodki
Data publikacji: 01.12.2017 15:40