Jak dokonać wykreślenia z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych?
01 grudnia 2017
Prezes UKE wykreśla z rejestru przedsiębiorcę telekomunikacyjnego (art. 12a ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne):
- – na wniosek przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
- – w przypadku wydania decyzji o zakazie wykonywania działalności telekomunikacyjnej;
- – po uzyskaniu informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo Krajowego Rejestru Sądowego o wykreśleniu przedsiębiorcy telekomunikacyjnego;
- – po uzyskaniu informacji o wydaniu prawomocnego orzeczenia zakazującego przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu prowadzenia działalności gospodarczej objętej wpisem;
- – w przypadku niewypełnienia przez przedsiębiorcę telekomunikacyjnego obowiązków informacyjnych, dotyczących rodzaju i zakresu wykonywanej działalności telekomunikacyjnej oraz wielkości sprzedaży usług telekomunikacyjnych, za dwa kolejne lata.
W przypadku zaprzestania wykonywania działaności telekomunikacyjnej przedsiębiorca telekomunikacyjny powinien złożyć wniosek o wykreślenie z rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (poniżej znajduje się formularz wniosku oraz wzór jego wypełnienia).
Jeżeli wnioskodawca reprezentowany jest przez pełnomocnika do wniosku należy dołączyć:
- - pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania wnioskodawcy,
- - potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej w wysokości 17 zł.
Opłatę skarbową należy wpłacać na konto
Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Wola
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
54 1030 1508 0000 0005 5003 6045
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki Pobierz wszystkie załączniki w formacie .zip
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba publikująca informację: | Jakub Słodki |
Data publikacji: | 01.12.2017 15:40 |