Kampania EMC ADCO
19 marca 2012
Raport z IV Kampanii Pomiarowej dotyczącej urządzeń oświetleniowych technologii LED.
W dniach od 1 stycznia 2011 r. do 1 czerwca 2011 r. została przeprowadzona przez organy nadzoru rynku krajów Unii Europejskiej IV Kampania Pomiarowa dotycząca urządzeń oświetleniowych technologii LED podlegających dyrektywie 2004/108/WE (dyrektywa EMC). Wzięło w niej udział 18 krajów UE, w tym Polska. Ponieważ tematyka kampanii związana była z dużą liczbą skarg dotyczących wpływu tych urządzeń na odbiór i emisję fal radiowych, badaniami objęto przede wszystkim wymagania zasadnicze w zakresie emisji zaburzeń. W części działania organów dotyczyły także odporności na zaburzenia oraz kontrolę wymagań administracyjnych.
Szersze sprawozdanie z IV Kampanii Pomiarowej przeprowadzonej w ramach Grupy ds. Współpracy Administracyjnej w zakresie Nadzoru Rynku Wyrobów EMC ADCO znajduje się poniżej w załączniku.
Pliki do pobrania
Pobierz wszystkie załączniki
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba publikująca informację: | Jakub Słodki |
Osoba modyfikująca informację: | Jakub Słodki |
Data publikacji: | 19.03.2012 11:25 |
Data ostatniej modyfikacji: | 27.11.2017 11:27 |