- Kierownictwo
- Organizacja
- Informacja Publiczna
- Ochrona danych osobowych
- Skargi i Wnioski
- Koordynator ds. dostępności
- Ocena
- Petycje
- Działalność lobbingowa
- Kontrola Zarządcza
- Majątek
- Sprawy międzynarodowe
- Zgłoszenia naruszenia prawa
- Konkursy
- PLI CBD
- Raporty
-
Sprawozdania
- Agenda cyfrowa
- COCOM
- Harmonogram zbierania danych
- IntraEU
- Obowiązek sprawozdawczy z art. 29 Megaustawy
- Obowiązek sprawozdawczy z art. 7
- Projekty nowych formularzy
- RLAH
- Roaming
- SAWAP
- Sprawozdania Prezesa UKE
- Sprawozdania z działalności pocztowej
- Sprawozdania z działalności PT
- Usługa powszechna
- Zestawienie kosztów
- Stanowiska
- Strategie
- Cenniki usług powszechnych
- Inwestycje
- Lista produktów niezgodnych z wymaganiami
- Majątek ruchomy UKE
- Numeracja
- Rejestr Premium
- RJST
- ROP
- RPT
- Tablice numeracji
- Znaki opłaty pocztowej
- Informacja o podjęciu działalności w zakresie telekomunikacji
- SMJI
- Wykaz DNO
- Wykaz integratorów usług SMS dla podmiotów publicznych
- Dostępność częstotliwości
- Jak uzyskać rezerwację / pozwolenie / zezwolenie
- Plany zagospodarowania częstotliwości
- Pozwolenia radiowe
- Przetargi, aukcje i konkursy
- Rezerwacje częstotliwości
- Świadectwa operatora urządzeń radiowych
- Umowy międzynarodowe
- Bezpieczeństwo
- Informacje dla JST
- Informacje dla przedsiębiorców
- Jak uzyskać przydział numeracji
- Jak uzyskać wpis w wykazie DNO
- Ostrzeżenia/wyroby niezgodne
- Świadectwa
- Zgłoszenia do Rejestru Premium
Dostawca usług
Dane pochodzą z systemu Platforma Lokalizacyjno-Informacyjna z Centralną Bazą Danych (PLI CBD). Jedna z funkcjonalności tego systemu pozwala przedsiębiorcom telekomunikacyjnym na procesowanie przeniesień numerów telefonów. Funkcjonalność ta została uruchomiona dla telefonii ruchomej 26.06.2015 r., a w zakresie telefonii stacjonarnej 2.10.2015 r. Jeżeli wprowadzony numer przenoszony był po tych terminach, wówczas informacja o aktualnym dostawcy usług będzie prawidłowa. Funkcjonalność Centralnej Bazy Danych zawiera również informacje historyczne o przeniesieniach dokonanych przed wymienionymi datami, a przekazane przez samych przedsiębiorców telekomunikacyjnych. Jeżeli procesowanie przeniesienia wprowadzonego numeru telefonu było przed datami wymienionymi powyżej i wynik wyszukiwania wskazuje na niewłaściwego dostawcę usług, należy w takim przypadku zwrócić się do swojego dostawcy z prośbą o podjęcie działań zmierzających do dokonania w bazie korekty.
Wyszukiwanie Dostawcy usług dla danego numeru telefonu jest aktualne na dzień wyszukiwania. Dane zmieniają się raz na dobę w nocy.