Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Urzędu
Skargi i wnioski dotyczące funkcjonowania Urzędu
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że obywateli w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej przyjmuje Pan Zbigniew Zieliński, Dyrektor Generalny UKE. Przyjęcia odbywają się w środy w godzinach 15:30-16:30 w siedzibie Urzędu przy ul. Giełdowa 7/9 w Warszawie (po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną pod numerem: 22 53 49 583).
Ponadto informujemy, że w sprawach skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu przyjmują także pracownicy Biura Dyrektora Generalnego UKE.
Przyjęcia interesantów odbywają się w siedzibie Urzędu przy ul. Giełdowa 7/9 w Warszawie w poniższych terminach:
- w poniedziałki w godzinach 10:00-13:00,
- w czwartki w godzinach 15:00-17:00,
- w piątki w godzinach 13:00-15:00,
po uprzednim ustaleniu terminu spotkania drogą telefoniczną pod numerem: 22 53 49 355.
Wszystkie skargi i wnioski kierowane do Urzędu pocztą lub drogą elektroniczną powinny zawierać adres zamieszkania (w tym kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek w celu umożliwienia udzielenia odpowiedzi drogą pocztową.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu pozostawione będą bez rozpoznania.
Skargi i wnioski przesyłane drogą pocztową należy kierować na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9, 01-211 WARSZAWA
lub faksem: 22 53 49 162 albo pocztą elektroniczną:
W Delegaturach Urzędu Komunikacji Elektronicznej interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Urzędu przyjmuje Dyrektor właściwej Delegatury.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Komunikacji Elektronicznej |
Osoba odpowiedzialna: | Jakub Słodki |
Osoba publikująca informację: | Jakub Słodki |
Osoba modyfikująca informację: | Wojciech Gunia |
Data publikacji: | 15.03.2019 10:16 |
Data ostatniej modyfikacji: | 09.02.2021 15:25 |