Informacje dla JST
-
Formularz elektroniczny wniosku o wpis, zmianę wpisu lub wykreślenie z rejestru JST
08 listopada 2024
Na podstawie art. 17 ust. 3 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. poz. 1221; dalej PKE) Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej informuję, że na stronie internetowej PUE UKE dostępny jest formularz elektroniczny wniosku o wpis, zmianę wpisu albo wykreślenie z rejestru JST.
-
Jak uzyskać zaświadczenie z rejestru jednostek samorządu terytorialnego
08 listopada 2024
Zaświadczenie mające moc dokumentu urzędowego wydawane jest w postaci elektronicznej i jest dostępne do pobrania przy użyciu Platformy Usług Elektronicznych Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
-
Informacje dla JST w sprawie dokonywania wpisu, zmiany wpisu oraz wykreślenia z rejestru jednostek samorządu terytorialnego
08 listopada 2024
Podstawę prawną wpisu do rejestru jednostek samorządu terytorialnego wykonujących działalność w zakresie telekomunikacji (RJST) stanowi art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U poz. 1221)
-
Nowe warunki świadczenia przez JST darmowego Internetu
12 grudnia 2018
W związku z wejściem w życie nowelizacji Megaustawy, od 12 grudnia 2018 r. obowiązują nowe warunki świadczenia przez jednostki samorządu terytorialnego (JST) bezpłatnego dostępu do Internetu.
-
Wniosek do Prezesa UKE o wydanie opinii w sprawie wykonywania planowanej działalności w telekomunikacji przez JST
12 grudnia 2017
Wskazówki, szczegółowe informacje oraz wzór wniosku.